ایران لینک!

لینک های خصوصی، فقط برا خودم

ایران لینک!

لینک های خصوصی، فقط برا خودم

مخالفت با سرود ملی ایران


برای سرافرازی ایران بزرگ


دریافت کد بنربالا برای تبلیغ در بلاگتون

نظرات 1 + ارسال نظر
mxu 1388/09/15 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام شمایی که با سرود ملی مخالفی :)
بینم شما اصلا چرا مخالفی ؟ چه سرودی بهتر از این میخای ؟ نکنه میخوای آهنگ پاپ یا رپ بذارن بجاش ؟ هوم ؟ اصلا خودتون میدونین چی میخواین ؟
اصلا متن و محتوی سرود رو توجه میکنین ؟
اصلا میدونید همون چند تا جوونی که به قول شما ها بیخودی رفتن جنگیدن برا چی جنگیدن ؟ چرا اصلا سرود جمهوری رو دوست داشتن و همیشه میخوندن ؟
اصلا تو چی میخوای ؟
شهدا ! ایران ! سرود ملی ! وطن ! خاک !
خودتون هم نمیدونین چی میخواین !!!!
همین .

جوابت رو تو وبلاگت دادم.
بیا اصلا اینجا هم کپی کردم:
درود.
در وبلاگم این نظر رو داده بودی:
سلام شمایی که با سرود ملی مخالفی :)
بینم شما اصلا چرا مخالفی ؟ چه سرودی بهتر از این میخای ؟ نکنه میخوای آهنگ پاپ یا رپ بذارن بجاش ؟ هوم ؟ اصلا خودتون میدونین چی میخواین ؟
اصلا متن و محتوی سرود رو توجه میکنین ؟
اصلا میدونید همون چند تا جوونی که به قول شما ها بیخودی رفتن جنگیدن برا چی جنگیدن ؟ چرا اصلا سرود جمهوری رو دوست داشتن و همیشه میخوندن ؟
اصلا تو چی میخوای ؟
شهدا ! ایران ! سرود ملی ! وطن ! خاک !
خودتون هم نمیدونین چی میخواین !!!!
همین .

اومدم جواب بدم:
از این قسمت نوشتت بی اندازه ناراحت شدم {همون چند تا جوونی که به قول شما ها بیخودی رفتن جنگیدن برا چی جنگیدن ؟} چون به نظر فهمیده ترین آدم های معاصر اونا بودند. و مطمئن باش الان اگه جنگ بشه من اولین نفری هستم که داوطلب میشم برم جبهه! شما چه جوری فهمیدی از نظر من بیخودی رفتن جنگ؟؟؟؟ من یک وطن پرستم و وطن پرست جانش رو برای کشورش بدون اندکی تامل می ده!
بعدش هم اینکه فقطاز قسمت شهیدان ... سرود بدم نمیاد! ولی در کل آیا سرود ما به جز همون یه مصراع ٬ آیا می توان نام ملی بر اون نهاد؟
شما هم بهتره بری تو ویکیپدیا سرود ملی افغانستان یا قطر یا لبنان یا فرانسه یا هر جای دیگه رو چک کنی ببینی سرود ملی باید در مورد عشق به میهن باشه نه ستایش نظام.
منتظر جوابت تو همین قسمت هستم.
بدرود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد